3

    Menu podstawowe

    Inicjatywy


    Konkursy

    Zobacz również


      baner1014


    Filmy promujące WRPO

    Prawdziwe historie w nowej kampanii Funduszy Europejskich

    „Historia prawdziwa” to tytuł najnowszej kampanii promującej Fundusze Europejskie, która od 1 lutego 2014 r. jest obecna w telewizji, radio i Internecie.  Kampania opiera się na relacjach bohaterów, którzy opowiedzieli o zmianach w swoim życiu związanych z funduszami.

    Pani Irmina z Bydgoszczy, która m.in. dzięki wsparciu unijnemu zdobyła nowy zawód, czy kilkunastoletni Aleks z Sosnowca, którego mama znalazła pracę na pływalni zmodernizowanej ze środków UE i który może teraz atrakcyjniej spędzać czas wolny z przyjaciółmi - to tylko dwie z ośmiu osób, których historie poznamy od 1 lutego do 12 kwietnia.     

    Spoty kampanijne będą emitowane w większości ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych oraz w Internecie.

    Na potrzeby kampanii stworzona została także strona internetowa www.historiaprawdziwa.pl, na której zamieszczone będą wersje rozszerzone poszczególnych historii. O kampanii będziemy także informować na profilach MIiR w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, NK, Google+).

    Kampania jest jednym z wielu działań informacyjnych i promocyjnych, do których państwa członkowskie UE i instytucje zarządzające programami operacyjnymi zostały zobowiązane przepisami unijnymi.

    Data publikacji: 5.02.2014 r.
    Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
    Departament Polityki Regionalnej
    Oddział Informacji, Promocji i Szkoleń

    system przedsiewziec

      

    badania

    Nasz Region

    Licznik dotacji

    Liczba projektów: 2424


    Łączna wartość projektów: 

    10 096 627 396,14 zł


    Wartość dofinansowania UE:

    5 544 220 108,81 zł


    Pozostało do wydania:
    46 335 731,14 PLN– Limit środków do zakontraktowania.
    Dane na dzień 07.10.2015 r.
    Przeliczono po kursie obowiązującym w październiku 2015 r. tj. 4,2356 PLN/EUR.

    Sonda

    Jakie jest główne źrodło informacji o Funduszach Europejskich?

    Media (prasa, radio, TV) - 22.2%
    Szkolenia - 19.3%
    Punkty informacyjne - 29.6%
    Publikacje, ulotki, itp. - 6.7%
    Inne - 22.2%

    Kalendarz wydarzeń

    grudzień 2019
    N P W Ś C Pt S
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31 1 2 3 4

    Newsletter

    Galeria filmowa

    Odsłon artykułów:
    15170569

    Odwiedza nas 226 gości oraz 0 użytkowników.